• Úterý, 25. září 2018
  • Svátek má Rukojmí Zlata

Největší slovenský deník je napojen na organizační strukturu americké neziskovky, kterou spolufinancuje George Soros a v jejíž radě sedí ředitel největšího vydavatelství na Slovensku.
Počet návštěv: 1451

Největší slovenský deník je napojen na organizační strukturu americké neziskovky, kterou spolufinancuje George Soros a v jejíž radě sedí ředitel největšího vydavatelství na Slovensku.

-  Rukojmí.cz - Článek od - Rukojmí.cz -

Už je jasné, proč SME a TREND oznámily, že už nebudou otiskovat další ožehavé výroky Roberta Fica o vlivu maďarsko-amerického finančního mogula na destabilizaci Slovenska!

Redakce Aeronetu ve spolupráci se Svobodným vysílačem CS přináší čtenářům v České republice a zejména na Slovensku v tomto článku zásadní informace o systému organizačního propojení největšího mediálního vydavatelství v zemi pod Tatrami na americkou neziskovkou v New Yorku, která byla v Ruské federaci zařazena na seznam nežádoucích organizací. Přinášíme informace, které odhalují mohutné prorůstání vlivu amerického finančníka maďarského původu George Sorose nejen do neziskového, ale už i do mediálního sektoru na Slovensku.

Tyto informace, se kterými vás seznámíme, jsou pouze špičkou ledovce událostí, které byly odstartovány na Slovensku s cílem provedení řízeného státního převratu a resetu slovenské zahraniční politiky a nastartování procesů “polandizace” v zemi, kdy zahraniční politika nové vlády bude mít za úkol koordinovat své kroky v souladu s americkými zájmy v Evropě a méně v souladu se zájmy Evropské unie. Všechny procesy, které byly na Slovensku nastartovány brutální dvojitou vraždou ve Veľkej Mači, mají za úkol změnit nejen vládu, ale především její zahraniční orientaci. Na Slovensku byla spuštěna barevná revoluce a souvislosti, které vidíme ze získaných informací, pouze odhalují děsivá chapadla mohutné mocenské chobotnice, která mají svůj původ za oceánem v USA.

Největší slovenský deník zahájil cenzuru Roberta Fica, ředitel vydavatelství je v představenstvu americké neziskovky spolu s ředitelem Sórošovy nadace.
 
Hlavním mediálním organizátorem státního převratu na Slovensku a mohutného útoku proti vládě Slovenské republiky a proti demokraticky zvolenému premiérovi Robertu Ficovi je největší slovenský deník SME. Za tímto deníkem stojí vydavatelství Petit Press, kterému šéfuje Alexej Fulmek. Majoritním akcionářem ve vydavatelství je Prvá slovenská investičná skupina a.s., menšinovým akcionářem je potom Penta. To jsou všeobecně známé informace. Jenže Alexej Fulmek, generální ředitel vydavatelství Petit Press, je ovšem také jedním z ředitelů a členem představenstva Media Development Investment Fund (MDIF), což je podivná nezisková organizace [1] registrovaná ve Spojených státech amerických jako non-profit organizace. Tato americká neziskovka byla v roce 2016 označena Ruskou federací za nežádoucí organizaci v zemi [2]. Podle ruského Úřadu Generálního prokurátora jde o organizaci, která provádí rozkladnou činnost a diverzní operace na území Ruské federace proti ruské vládě. A nyní, jak se ukazuje, dokonce i proti vládě slovenské republiky. A tady začíná jít do tuhého.
 
Generální ředitel vydavatele největšího slovenského deníku sedí v New Yorku v neziskovce s pravou rukou George Sorose. A někdo se potom diví, proč SME nechce publikovat výroky Roberta Fica o Sorosovi?
 
Spolu a Alexejem Fulmekem je totiž v představenstvu MDIF [3] také jistý a nám velmi dobře známý Houston Spencer [4], ředitel strategických operací Open Society Foundations George Sorose, takže je jasné, proč Rusko označilo MDIF za nežádoucí organizaci v Rusku. Spencer je v hierarchii Sorosovy neziskovky jedním z hlavních organizátorů mediálních strategií Open Society Foundations a je Sorosovou pravou ruku v oblasti investic. Mnoho občanů na Slovensku si právem položí otázku, jak je vůbec možné, že majitel a šéf největšího vydavatelství v zemi sedí jako člen ředitelského výboru v americké neziskovce v New Yorku spolu s lidmi, kteří pracují pro lobbistické nátlakové organizace jako je OSF, které prosazují změny režimů v různých zemích světa.
 
 
Alexej Fulmek, generální ředitel Petit Press a člen představenstva ředitelů americké neziskovky Media Development Investment Fund.

MDIF má dvě sídla, centrála je v New Yorku na adrese 37 West 20th Street, Suite 801, New York, NY 10011, USA. Druhé sídlo MDIF je v Praze na adrese Salvátorska 10, 110 00 Praha 1 [5]. Jak vyplývá z obchodního rejstříku, pražská adresa reprezentuje dceřinku americké matky. Jednatelkou pražské pobočky je Marie Němcová, sídlo Praha – Bubeneč, Verdunská ul., PSČ 160 00. Marie Němcová je jednatelkou nejen české divize MDIF, ale byla i jednatelkou předchozí subjektivity MDIF v ČR před přejmenováním, konkrétně organizační složky americké společnosti v ČR, Media Development Loan Fund, inc.

Jak název napovídá, jednalo se o nadaci, která poskytovala půjčky. A právě na jednu takovou půjčku dojde v tomto článku ještě řeč. Adresa sídla této americké neziskové organizace byla jiná, 45 West 21st Street, New York, NY 10010 [6]. Marie Němcová je kromě toho zároveň členkou správní rady Open Society Fund Praha, Verdunská 724/25, Bubeneč, Praha 6. Chápete už propojení této chobotnice? A tato Marie Němcová kromě jiného koordinovala mezinárodní rozvojové projekty pro americkou federální neziskovku USAID, pro Nizozemské ministerstvo zahraničních věcí a pro Evropskou unii. Znovu se potvrzuje, že Praha je centrem operací amerických neziskovek, odkud potom řídí své operace v celé Evropě.
 

 Americká neziskovka nalévá peníze do mediálních projektů v zemích celého svět s cílem prosazování amerických zájmů, a to i pomocí revolucí a převratů z ulice, pokud je potřeba. V Rusku ji proto už označili za nežádoucí
 

Jenže to není zdaleka všechno. Media Development Investment Fund je svým založením nezisková investiční společnost, což je specialita anglosaského práva, kdy neziskový sektor může podle amerických zákonů provozovat investiční činnost pro subjekty 3. stran v zahraničí bez jakéhokoliv kapitálového zdanění výnosů ve třetích zemích. Proto na oficiálním webu MDIF najdete i seznam investorů [7], kteří do této “neziskovky” nalévají peníze. Kromě Alexeje Fulmeka jako fyzické osoby najdeme zcela logicky v seznamu investorů i Open Society Foundations George Sorose. Za pozornost stojí i společnost Geosor Corp [8], což je firma založená v New Yorku v roce 1990 se sídlem 888 7th Avenue, Floor 33, New York, NY 10106 a jediným majitelem a společníkem v této firmě je George Soros, od jehož jména a příjmení je název firmy odvozen.

Takže George Soros investuje do MDIF ze dvou zdrojů, z Open Society a ze zdrojů Geosoru. A co vlastně tato americká investiční neziskovka MDIF dělá? Nalévá peníze do projektů tzv. médií v desítkách zemí celého světa, kde sledují američtí neokonzervativci své zájmy a potřebují ovlivnit procesy a veřejné mínění v zemích ve prospěch zájmů systému Pax Americana. Proto tyto neziskové organizace jako je MDIF se aktivizují pokaždé tam, kde jde o zachování nebo posílení zájmů americké zahraniční politiky. A k čemu došlo na Slovensku?


Když slovenský premiér Robert Fico otevřeně odkryl na tiskové konferenci [9] karty a ukázal prstem na George Sorose, lidé napojení na jeho neziskovky a investiční organizace okamžitě vystartovali na ochranu finančního mogula a přistoupili k bezprecedentnímu rozhodnutí, které vzbudilo pozornost i v médiích v Ruské federaci. Nejprve časopis TREND a vzápětí po něm i deník SME oznámily, že od této chvíle již nebudou informovat a publikovat jakékoliv zmínky a projevy premiéra Slovenské republiky, pokud se v nich bude nacházet jméno “George Soros” [10].

Oba dva deníky se tak veřejně přiznaly, že budou provádět autocenzuru výroků premiéra Slovenska na 1. stupni opdorového gradientu (ignorace), aby se k občanům a předplatitelům obou tiskovin nedostaly prý “závadové” informace. O stupních odporového gradientu v procesech řízení se více dočtete uprostřed v článku zde. Toto rozhodnutí přišlo pochopitelně od majitelů TRENDu (News and Media Holding, a.s.) a SME (Petit Press), protože mediální profilace a finanční dotace vedou ke strukturálním fondům neziskových investiček, za kterými stojí finance nejen George Sorose, ale především americké státní moci, která je finančně napojená na organizační složky domu Rockefeller a domu Rothschild.
 
Propojení největšího deníku, Toma Nicholsona, Gorily a 28-letého novináře, který to odskákal svým životem za někoho jiného? Tohle dole na obrázku je skutečná Gorila!
 
Rozkaz zněl jasně, Ficovy zmínky o Sorosovi už nesmí více projít! Tragédie vraždy Jána Kuciaka a Martiny Kušnírové má i jeden velice podivný rozměr, po kterém naše redakce usilovně pátrá. Je to úloha novináře kanadského původu Toma Nicholsona, který přinesl kauzu údajné východoslovenské mafie Jánu Kuciakovi na stůl a dva týdny před jeho vraždou ze Slovenska zmizel. Tom Nicholson je autorem slavné knihy Gorila o prorůstání korupce na Slovensku do nejvyšších struktur státu, ale předmluvu [11] k jeho knize nenapsal nikdo jiný, než právě dnešní šéf Petit Press a vydavatel SME, Alexej Fulmek. Existuje minimálně důvodné podezření, že mladičký Ján Kuciak byl někým delší dobu připravován do role budoucí oběti, protože celé 3 roky, kdy pracoval pro Aktuality.sk (Ringier Axel Springer), tak dostával na stůl ty nejvýbušnější kauzy, ale nikoliv z pozice novináře, který by je sbíral v terénu, ale pouze z pozice analytika, který informace a tipy na stole obdržel od jiných zdrojů, informace vyhodnotil a svým jménem o nich napsal a publikoval je.
 
 
Opravdu je velmi zvláštní, když Tom Nicholson nasbíral informace o údajné mafii na východním Slovensku, ale sám o tom nic nepublikoval, nasbírané informace totiž položil na stůl 28-letému klukovi, aby informace publikoval on pod svým jménem. Náhlý odjezd Toma Nicholsona ze Slovenska dva týdny před Kuciakovo vraždou by potom mohl vysvětlovat určitý obrat v událostech, nad kterými Tom Nicholson už neměl kontrolu. Není totiž normální, aby velké kauzy a tzv. sólo-kapry dávali novináři někomu jenom tak na stůl, aby je dotyčný publikoval pod svým jménem.

To je za prvé nesmysl, to žádný novinář nikdy neudělá a za druhé takový postup smrdí, protože se dá interpretovat i tak, že někdo nechce informace pustit ven pod svým jménem, ale raději pod jménem nějakého redakčního analytika, jako byl právě Ján Kuciak. Jestliže ředitel největšího vydavatelství na Slovensku napíše Tomu Nicholsonovi do jeho knihy předmluvu, potom vznikají otázky, jaké existuje propojení mezi Tomem Nicholsonem, největším deníkem na Slovensku a Georgem Sorosem, jehož ředitel Open Society pro strategické plánování sedí v téže americké neziskovce v New Yorku s ředitelem vydavatelství největších novin na Slovensku.
 
SME si půjčilo peníze na stavbu vlastní tiskárny. Půjčku poskytl Media Development Investment Fund, kapitál George Sorose...
 
Alexej Fulmek byl válečný novinář, který spolu s Karolem Ježíkem v lednu 1993 založili deník SME. Alexej Fulmek byl nejprve zástupcem šéfredaktora, potom předsedou představenstva a nakonec byl generálním ředitelem Petit Press, kde je až dosud. V roce 1995 si SME postavilo vlastní tiskárnu a vzalo si úvěr od… zkuste hádat. Od společnosti Media Development Loan Fund, viz. pražská pobočka MDIF. A jsme doma. Chápete už, jak fungují háčky a udice? A tento Alexej Fulmek je od ledna 2013 členem této Media Development Loan Fund, která se mezičasem přejmenovala na Media Development Investment Fund. Tato společnost vznikla v roce 1995 a sama o sobě na svých stránkách prohlašuje, že je neziskovou organizací, která pomáhá financovat opoziční média. A úvodní financování pro start této společnosti Media Development Investment Fund, která poskytla několik úvěrů deníku SME, poskytl kdo jiný než George Soros.
 
 
 
Alexej Fulmek z Petit Pressu a prostřednictvím něj i deník SME má tak zajištěné krytí pro své aktivity, protože zmíněný Alexej Fulmek se účastní mnoha aktivit nadace Otevřené společnosti na Slovensku, tedy opět v dikci George Sorose. A když si uvědomíme, že Petit Press má dnes pod sebou více jak 30 regionálních periodik, prostřednictvím kterých ovlivňuje veřejné mínění, je to obrovská chobotnice. Beata Balogová, šéfredaktorka SME, se rovněž účastnila pochodu v pátek 2. března 2018.
 
Kdo organizoval demonstrace v pátek 2. března v Bratislavě? Lidé napojení na SME, Petit Press vydavatelství a Open Society. Státní převrat koordinovaný mainstreamem a nevládkami!
 
V pátek 2. března 2018 se konal pochod k úřadu vlády a organizátoři tohoto pochodu byli manželé Peter Nagy a Katarína Nagy Pazmány. Peter Nagy je projektovým manažerem nakladatelství Petit press, tedy lidé z vydavatelství deníku SME. Jaká náhoda. Peter Nagy i Katarína Nagy Pazmány se holedbali tím, že při organizaci nespolupracovali s žádnými politickými stranami. Jenomže lidé z okruhu SME a lidé z okruhu nakladatelství Petit Press mají a měli vždy velmi blízko k pravicovým politickým platformám, např. při oslavě 25. výročí založení deníku SME v lednu 2018 se vyfotili redaktoři SME společně s Andrejem Kiskou.
 
Andrej Kiska, prezident SR, si podává ruku s šéfredaktorkou SME Beátou Balogovou. Prezident přijal pozvání na oslavy 25. výročí založení SME.
 
Andrej Kiska navíc navštěvuje večírky spřízněných redakcí zejména Týždeň, Deník N a deník SME, navíc Mikuláš Dzurinda i Ivan Mikloš se nechali slyšet, že deník SME vždy stál na jejich straně barikády. Ivan Mikloš byl tvůrcem těch nejdrastičtějších neoliberálních reforem Dzurindovo vlády. Dále se pochodu v pátek 2. března 2018 zúčastnil Lukáš Fila, šéfredaktor Deníku N, stejně jako Marek Chorvatovič, vedoucí editor Deníku N, který opakovaně vystupuje v českých médiích s komentáři o Slovensku. Známe spojku George Sorose na Slovensku, novináře Ondreje Starinského z Deníku N, který od roku 2005 pracoval v Sorosově nadaci Otevřené společnosti na Slovensku, nejprve jako koordinátor soutěže Novinářská cena, potom jako manažer mediálního programu. Krátce figuroval také v nadaci Petit Academy.
 
Organizátoři údajně nezávislých protestů v Bratislavě nejsou vůbec nezávislí. Všichni, do jednoho, pracují pro mainstreamová periodika a pro neziskový sektor napojený na Open Society George Sorose!
 
Zajímavé také je, že Open Society Fund Bratislava označuje jako ideálního komika současnosti Jána Gorduliče, který podporuje protesty před bytem Roberta Fica v rezidenčním komplexu Bonaparte v Bratislavě. Dále protesty spolupořádá Beata Balogová, šéfredaktorka SME, Martin Milan Šimečka, publicista z Deníku N, Arpád Soltész z Noviny.sk, Christophe Deloire, tajemník mezinárodní nevládní organizace Reportéři bez hranic, chtějí protestům vtisknout mezinárodní publicitu, nebo herečka Petra Polnišová, ale i Táňa Pauhofová, které se podílely na kampani Ivety Radičové, tvrdé stoupenkyně organizací George Sorose na Slovensku. Herečka Petra Polnišová je vidět v každé reklamě, zejména na banky, mobilních operátorů, prostě tam, kde tečou velké peníze.
 
Andrej Kiska na oslavách 25. výročí SME, vpravo Alexej Fulmek, generální ředitel Petit Press, vydavatele SME.
 
Dále vyjádřila podporu této demonstraci v pátek 2. března 2018 Tereza Nvotová, ta řeší celou dobu pouze Mečiarismus, patří k té generaci, která je pokračovatelem adorující neoliberální politické kruhy a směřování. Dále Ján Orlovský, ředitel nadace otevřené společnosti, tedy George Sorose, potom také Michal Hvorecký a další. Vidíme mohutnou sérii článků vydavatelství News and Media Holding a.s., pod které spadá např. deník Trend, které začaly útočit na Roberta Fica, když odhalil v neděli 4. března 2018 propojení Andreje Kisky s Georgem Sorosem, resp. jeho setkání 20. září 2017 v New Yorku.
 
Co se odehrálo vloni v září v New Yorku? Utajená Kiskova schůzka s Georgem Sorosem nebyla zase až tak utajená, minimálně ne pro Roberta Fica. Tehdy ale netušil, že mu neziskovky a Soros začnou o půl roku později jít po krkuAndrej Kiska se s Georgem Sorosem sešel na 5. Avenue v New Yorku, a to 20. září 2017 na schůzce konané od 10:00 do 11:00 podle harmonogramu, a spolu s ním George Sorose navštívili podpředseda vlády za SMER, Ing. Peter Pelegrini, státní tajemník ministerstva zahraničních věcí a zástupce Miroslava Lajčáka, Ivan Korčok, mluvčí a poradce expremiérky Ivety Radičové Rado Baťo, ředitel zahraničního odboru kanceláře prezidenta Andreje Kisky Vít Koziak a vedoucí odboru regionální politiky kanceláře prezidenta Andreje Kisky, šestadvacetiletá Vladimíra Ledecká. Tu jsme třeba mohli vidět s luxusní kabelkou od Chanelu za 5.000,- Eur během služební cesty v Gruzii. To je tzv. Kiskova zlatá mládež, kterou si s sebou přivedl od roku 2014 do úřadu kanceláře prezidenta.
 
Andrej Kiska a Vladimíra Ledecká.
 
Průvodce v New Yorku jim dělal ředitel odboru protokolu prezidentské kanceláře Andreje Kisky Tomáš Ferko, obchodní poradce slovenského velvyslance v USA Miroslava Ivana Peter Petian, ale také prezidentský fotograf Marián Garaj. Sám ministr zahraničí Slovenska Miroslav Lajčák se spolu s Andrejem Kiskou setkali s Georgem Sorosem už v roce 2016. Navíc, sám George Soros podle uniklých e-mailů z Wikileaks, v roce 2011 doporučil Hillary Clintonové jako vhodného vyjednávače v Albánii právě Miroslava Lajčáka ze Smeru.

A právě Miroslav Lajčák povede zasedání OSN v New Yorku od října 2018, kde se má odsouhlasit dokument Globální dopad migrace (Global impact of migration), ve kterém jsou stavěni ekonomičtí uprchlíci na stejnou úroveň jako uprchlíci před válkou. Jenomže proč Fico vytáhl Sorosovu kartu až teď, kdy mu hrozí pád vlády, když o této schůzce věděl už v září 2017, kdy tam s Andrejem Kiskou odjel i Miroslav Lajčák ze Smeru, stejně jako jeho státní tajemník Ivan Korčok za Smer, i podpředseda vlády za Smer Peter Pelegrini? Navíc speciál, kterým všichni do USA odletěli, patřil ministerstvu vnitra Roberta Kaliňáka za SMER. Kromě toho, SMER vůbec nepodpořil zákon na omezení vlivu neziskovek financovaných ze zahraničí, ale najednou Robert Fico zjišťuje, že mu ty samé neziskovky jdou po krku.
 
Největší noviny v zemi si hrají na ochránce třeskuté pravdy, rozhodli se cenzurovat premiéra vlastní země, pokud začne občanům předkládat informace o vlivu Sorosovy chobotnice na slovenská média.
 
Co si mají občané Slovenské republiky myslet o tom, když největší deník v zemi veřejně oznámí, že bude cenzurovat výroky premiéra, pokud budou obsahovat jakékoliv zmínky o Georgi Sorosovi? Vždyť to je do nebe volající autocenzura! A deník SME to může klidně tisíckrát omlouvat dobrými úmysly o veřejné blaho, ale to není úkolem médií. Tedy, není to úkolem poctivých médií, abych byl přesný. Média mají informovat o tom, co se stalo a kdo co řekl a mají analyzovat, pokud dělají publicistiku a investigace. Média nemají utvářet lepší společnost, lepší svět, lepší zítřky, proboha! To není totiž práce pro média, to je práce pro propagandu. A je smutné, že slovenský mainstream už dávno rezignoval na zpravodajství, protože to, co z něho každý den vytéká jako zapáchající hnis, to nemá se zpravodajstvím naprosto nic společného. To je čirá propaganda a umlčování kohokoliv, kdo má jiný názor, i kdyby to měl být třeba i premiér.
 
 
Jenže naše investigace nekončí u šéfa a ředitele vydavatele SME, zvláštní stopy vedou i k vládnoucí straně SMER. Robert Fico má uvnitř vlastní strany lidi, na které se nedávno zaměřilo operační křídlo Open Society Foundations George Sorose s cílem získat je pro spolupráci v Evropském parlamentu. V listopadu minulého roku přinesla redakce Aeronetu výbušný dokument [12], který unikl z emailových serverů společnosti Open Society Foundations v Londýně. Jedná se o dokument popisující rozkladnou činnost OSF při získávání vybraných poslanců Europarlamentu ke spolupráci na cílech, které George Soros plánuje realizovat a prosadit v Evropské unii.
 
Na seznamu jsou tři politici z vládního SMERu Roberta Fica, jsou to Monika Flašíková-Beňová, Monika Smolková a Boris Zala. Open Society Foundations je uvedla ve svém utajovaném materiálu jako osoby, které by bylo dobré získat pro spolupráci na projektech OSF v Evropské unii. Tento uniklý dokument je důkazem o rozkladné činnosti Sorosovy nadace proti bezpečnosti a integritě poslanců Evropského parlamentu a konkrétně proti morální integritě lidí z Ficova vládního SMERu. Kauzu přešla slovenská média mlčením, ignorací, tzn. na 1. stupni odporového gradientu, nikdo tudíž situaci neřešil.
 
Rukopis barevné revoluce je vidět v těchto hodinách ve všech slovenských médiích. Nedovolte cizí moci provést na Slovensku státní převrat s pomocí mainstreamového tisku!

V tomto investigativním článku mají naši čtenáři reálné důkazy a faktografické údaje o propojení slovenského mainstreamu s organizacemi George Sorose, nejsou to žádné konspirace, ale tvrdá novinářská fakta, která se nebojíme publikovat. Slovenská mainstreamová média zažívají krizi a stejný odliv čtenářů, který postihuje mainstreamová média i v ČR. Lidé začínají vnímat, že mainstream už přestává plnit roli zpravodajství, které informuje o tom, co se stalo a kdo co řekl, ale stává se postupně propagandistickým strojem na budování jiného obrazu světa, světlých a lepších (rozuměj podle jejich představ) zítřků. Slovenský občan se dozví, že největší deník v zemi nebude informovat o tom, co řekl premiér na adresu někoho jiného. To je naprostý rozvrat novinařiny na Slovensku. A občan se podívá na náš článek a uvědomí si, že ředitel vydavatelství tohoto největšího deníku sedí jako ředitel v představenstvu americké neziskovky v New Yorku, do které investičně pumpuje peníze Open Society Foundations George Sorose a dokonce od této neziskovky si Petit Press půjčil peníze na stavbu vlastní tiskárny. Slovensko snese fšecko?

 
I’m reaching for your country… George Soros
 
Slovenský občan se podívá na hrob Jána Kuciaka a jeho snoubenky a cítí smutek. A potom se podívá na náš článek a zjistí, že pan Kuciak nebyl novinář v terénu, ale jenom analytik, který publikoval pod svým jménem kauzy, které mu na stůl často nosili jiní lidé. Lidé jako Tom Nicholson, který dva týdny před jeho vraždou narychlo odjel ze Slovenska. Ten samý Tom Nicholson, jemuž do jeho knihy Gorila napsal předmluvu šéf vydavatelství SME, který sedí v jedné neziskovce v USA spolu s ředitelem strategického plánování Sorosovy Open Society Foundations. Novinařina není o budování lepších zítřků, to je úkolem lidu, národa a politiků! Běda národu, ve kterém se novináři stávají revolucionáři! Novinařina je o přinášení informací, souvislostí, spojení a kontaktů, bez ohledu na to, jestli se tím buduje lepší svět, anebo se tím jenom odhaluje nepřehledné prostředí, kde média plní úlohu propagandistických nástrojů pod kontrolou ředitelů, kteří sedí v představenstvech různých neziskovek a fondů kdesi za mořem. Nenechávejte si tyto informace pro sebe a sdílejte prosím tento článek na soicálních sítích, v emailech a v diskusích na internetu, ať se lidé dozví, jak je to doopravdy s vlivem George Sorose na slovenská média.

Nejen o dramatickém vývoji situace na Slovensku budeme hovořit dnes (vyšlo 9.3.2018) v mém pravidelném pořadu na Svobodném vysílači CS od 19:00 hodin. Probereme aktuální vývoj na Slovensku, probereme autocenzuru slovenského tisku, který oznámil, že nebude psát o výrocích Roberta Fica, pokud půjde o výroky na adresu George Sorose, probereme demonstrace v ČR proti Andreji Babišovi a Zdeňku Ondráčkovi a dostaneme se i na otázky a odpovědi v rámci telefonických dotazů. Všichni jste srdečně zváni k poslechu.

Diskuze

Váš komentář

Přihlásit se

Přihlásit se nebo registrujte pro přídávání příspěvků

 
Mikuláš Hrubiško

Mikuláš Hrubiško

13.03.2018 08:49

Soros je zlo. Tak říkal Klaus a měl pravdu. Má prsty všude, organizuje barevné revoluce. Jeho neziksovky pašují lidi. Má vlyv na EU, neziskovky i lokální politiky a univerzity. A jeho názory jsou radikálně levicové. http://www.epshark.cz/clanek/529/soros-je-zlo


 
Paul McCartney je i v 76 letech hvězdou, byť mu islamisté hrozili smrtí, když vystoupí v Izraeli; a dnes je v čele amerického žebříčku Billboard 200 za své album Egypt Station

Paul McCartney je i v 76 letech hvězda, byť mu islamisté hrozili smrtí, když vystoupí v Izraeli; a dnes je v čele amerického žebříčku Billboard 200 za své album Egypt Station

Neohrožený britský hudebník Paul McCartney, člen nejlepší beatové skupiny všech dob Beatles, právě ovládl po více než třiceti letech týdenní žebříček nejprodávanějších alb ve Spojených státech. McCartneyho nové album Egypt Station se dostalo do čela žebříčku Billboard 200, který tento týden září 2018 zveřejnil stejnojmenný magazín.

Zemřel Libor Vojkůvka; u nebeské brány ho čekal jím zbožňovaný Rubens s čistým malířským plánem, pro jejich věčné nebeské malování…

Zemřel Libor Vojkůvka; u nebeské brány ho čekal jím zbožňovaný Rubens s čistým malířským plánem, pro jejich věčné nebeské malování… ...

V pátek 21. září zemřel jeden z nejvýznamnějších současných českých malířů Libor Vojkůvka. Bylo mu 71 let. Byl hradní zahradník ve Šternberku, samouk, který maloval pracnou a originální metodou, kdy na plátně překrýval několik vrstev barev. Námětem jeho obrazů byly zdánlivě fantaskní výjevy často ze života hmyzu..

Poslední domácí zprávy