• Pátek, 26. duben 2019
  • Svátek má Rukojmí Oto

Jsou Němci fanatici? Jak na ně, aby byli hodní?
Počet návštěv: 517

Jsou Němci fanatici? Jak na ně, aby byli hodní?

Lea Vojteková Článek od Lea Vojteková

V souvislosti s migrační krizí mnoho lidí říká, že Němci (ne všichni, samozřejmě) jsou fanatici. Když se do něčeho „pořádně“ pustí, tak dochází k tragickým koncům…

Vzpomněla jsem si na amerického ministra financí Henryho Morgenthaua, který po 2. světové válce o Německu řekl: ,,Touha Němců po válce je stejně tradiční jako naše americká touha po svobodě. Němci si budou pamatovat spíše to, jak blízko byli k vítězství než to, jak hořká byla jejich prohra.“

Proto navrhl plán, jak by mělo být Německo po 2. světové válce potrestáno. Navrhoval například toto:

Úplná demilitarizace Německa, rozpuštění armády, likvidace celého zbrojního průmyslu a všech klíčových průmyslových odvětví, které jsou vojensky aktivní.
Rozdělení Německa na severoněmecký a jihoněmecký stát, obnovení samostatného Rakouska, některá německá území připadnou sousedním státům.
Zákaz všech organizací z éry nacismu.
Restituce majetku a válečné reparace.
Kompletní likvidace letectví.
Potrestání válečných zločinců.
Kompletní reorganizace školství, tisku a rozhlasu.
K naplnění jeho plánu nakonec (těsně) nedošlo. Jestli je to dobře, nebo špatně, už nechám na uvážení každého…

 

Diskuze

Váš komentář

Přihlásit se

Přihlásit se nebo registrujte pro přídávání příspěvků

 

09.02.2019 23:55

Paní Leo, tentokrát to máte špatně, dané Vaší naprostou neznalostí historie. Což je vlastností 90% obyvatel, a to nejen u nás. Jednak vina na rozpoutání válek Němci není tak průzračně jasná, jak to předkládá mainstream (kterému sama přece nevěříte), jednak samotný Morgenthau je známý zločinec. Jeho plán je ničemný, podmíněný i tím, že byl Žid. Něco podobného požadoval pro Němce už před válkou.
Zkuste se zamyslet nad tím, kde Hitler (Němci) vzal peníze na svou propagaci (to vždycky chtělo moc peněz), kdo třeba zaplatil uniformy členům SA (asi si je těžko kupovali sami, když šlo vesměs o nezaměstnané), které jistě nestáli málo, kde bral peníze na příspěvky na živobytí, které dostávali, aby nezemřeli hlady. O tom, že Německo bylo po 1. světové zbídačené, následně devastované reparacemi a přímou zlodějnou, jistě víte. Následovala hospodářská krize, která postihla hlavně Německo. A přesto dokázalo po tom všem vybudovat během 5 let zbrojní továrny na všechno možné, vyrobit hafo zbraní (nemáte ani představu na kolik to přišlo peněz), to vše za blahovolného přihlížení Francie a Anglie, které měly plno důvodů a oprávnění zasáhnout už v r. 1935. Nic Vám to neříká? Mně to říká to, že AH někdo dotoval penězi a postrkoval jej k moci a vyzbrojení. Pochopitelně válčit měl hlavně s Ruskem, zatímco Angláni by předvedli to samé, jak za předchozí války, přihlíželi by a na závěr by "osvobodili" celou Evropu. U dějin je třeba věci domýšlet, ne pouze konzumovat a nepřemýšlet.


 
Petr Majevský

Petr Majevský

09.02.2019 20:48

Němec zůstane Němcem a bude mít německou náturu.Tedy snahu o nadvládu nad Evropou.Zatím se jim daří Hitlerovy plány prosazovat.Protože neznají umění diplomacie,nakonec vše uspěchají a jejich plán skončí buď neúspěchem,nebo válkou.Umělé udržování čtvrté říše se nakonec obrátí proti Němcům i jejich patolízalům.Němci se totiž nikdy nezmění!


 
Že za válku v Libyi v roce 2019 může armáda maršála Chalífa Haftara? Omyl; zodpovědnost mají USA, resp. NATO a miliony běženců přes Libyi do Evropy, resp. tzv. bezletová zóna z roku 2011, kdy byl slavnostně otevřen libyjský veletrh zbraní páté generace

Že za válku v Libyi v roce 2019 může armáda maršála Chalífa Haftara? Omyl; zodpovědnost mají USA, resp. NATO a miliony běženců přes Libyi do Evropy, resp. tzv. bezletová zóna z roku 2011, kdy byl slavnostně otevřen libyjský veletrh zbraní páté generace

Uběhlo již osm tragických let a přibyly desítky mrtvých, které si v dubnu 2019 už vyžádaly boje o libyjské hlavní město Tripolis. Jednotky maršála Chalífy Haftara se snaží město, kde sídlí mezinárodně uznávaná vláda, už týden dobýt. Rezoluci Rady bezpečnosti OSN vyzývající Haftara k ukončení ofenzivy zablokovalo Rusko.

Omluva Merkelové satirikovi za kritiku jeho veršů: „Vocas, srab a delikvent je Erdogan, turecký prezident. Po kebabu tolik smrdí, že i prase lépe prdí, …nejradši však kozí mívá, menšinám však volnost nedá…“

Omluva Merkelové satirikovi za kritiku jeho veršů: „Vocas, srab a delikvent je Erdogan, turecký prezident. Po kebabu tolik smrdí, že i prase lépe prdí, …nejradši však kozí mívá, menšinám však volnost nedá…“

A aby toho v současném boomu „lidských práv a svobody slova ï projevu“ nebylo málo, vysloužil si německý satirik Jan Böhmermann žalobu od tureckého prezidenta Erdogana, za jehož urážku čeká básníka možná trest odnětí svobody na tři roky. Urážku tureckého majestátu žene Merkelová před soud; tedy spíš ještě předloni hnala..…

Ministerstvo financí Řecka už v roce 2015 odhadlo škody způsobené nacisty na částku 278,7 miliard eur; spolu s úrokem to dnes bude násobně víc. Co na to NATO a SRN...?

Ministerstvo financí Řecka už v roce 2015 odhadlo škody způsobené nacisty na částku 278,7 miliard eur; spolu s úrokem to dnes bude násobně víc. Co na to NATO a SRN...?

Řecký parlament v polovině dubna 2019 schválil návrh, který se týká předložení požadavků vůči Německu, aby zaplatilo náhrady škod způsobených během druhé světové války.  Odpovídající výzva bude zaslána vládě, aby orgány země podnikly nezbytné diplomatické a právní kroky.

Kandidát za ANO naministra dopravy Kremlík se má vrátit na ministerstvo, kde kdysi podepsal pro stát nevýhodnou smlouvu za půl miliardy korun za právní služby, kterou tehdejší ministr dopravy za ODS Aleš Řebíček dlouho tajil

Kandidát za ANO na ministra dopravy Kremlík se má vrátit na ministerstvo, kde kdysi podepsal pro stát nevýhodnou smlouvu za půl miliardy korun za právní služby, kterou tehdejší ministr dopravy za ODS Aleš Řebíček dlouho tajil

Nynější kandidát za ANO na pozici ministra dopravy Vladimír Kremlík, který mám být jmenován na tento post 30. dubna 2019, má prý škraloup; jakmile totiž přišel v roce 2007 na ministerstvo dopravy pod vedením Řebíčka, byl ihned jmenován ředitelem nově vytvořeného právního a IT úseku. Právě díky tomu smlouvu podepisoval on sám.

Poslední domácí zprávy