• Pátek, 24. leden 2020
  • Svátek má Rukojmí Milena

Chamtivost mocných ničí planetu a ne obyčejní lidé
Počet návštěv: 1478

Chamtivost mocných ničí planetu a ne obyčejní lidé

Petr Hannig Článek od Petr Hannig

Nůžky mezi těmi nejbohatšími, jejichž majetky vznikly z lichvy a dalších neprůhledných aktivit v devadesátých letech a střední třídou, se rozevírají stále rychleji. Ne dost na tom. Faktem se stává zelené šílenství Evropské unie.  

Evropská unie si vytýčila jako svůj cíl tak zvanou uhlíkovou neutralitu i když znečišťuje ovzduší celosvětově pouze 9%. Na rozdíl od USA, Číny, Austrálie, Indie a dalších států všech ostatních kontinentů (kromě Antarktidy), které budou znečišťovat planetu v nezmenšené míře i nadále. A tak lidé v EU a tudíž i u nás, kromě těch nejbohatších, budou propadat do stále větší chudoby i vzhledem k tomu, že vlivem postupně nařízené elektromobility, budou zřejmě restrikce na starší dieselové a benzinové automobily, které bývají nezbytným dopravním prostředkem pro mnohé na venkově. Lidé se tak stanou závislými na hromadné dopravě, která není dostupná v dostatečné míře všude.

Provoz aut bude asi obtěžkán ekologickými daněmi a to v tom lepším případě. Mohl by být fakticky znemožněn i prostřednictvím zákazů vjezdů starších automobilů do měst.

Zajímavé je, že ekologičtí aktivisté neprotestují proti soukromým tryskáčům miliardářů, proti jejich soukromým helikoptérám, proti luxusním jachtám, proti enormnímu plýtvání potravin na různých recepcích těch nejmocnějších.

Napadá mě myšlenka, zda to všechno není určitou cestou k ujařmení většiny obyvatel.

Zda právě ti nejmocnější podporují ekologické aktivisty právě z tohoto důvodu. Zdá se mi, že cílem celosvětově vládnoucích vrstev je návrat k době, kdy si cestování a všech dalších příjemných požitků užívali pouze páni a kmáni byli nevolníky na panských latifundiích.

Ekologická hnutí brojí proti masovému turismu. Gréta spektakulárně cestuje jachtou místo letadlem na světovou klimatickou konferenci, na kterou se přece samozřejmě museli její mnozí účastníci dopravit letadly (a to určitě ne v economy třídě).

Dalším faktem je to, že tankery křižují světové oceány s kontejnery se zbožím pro bohatší země, které se vyrobilo v chudších zemích. Kamióny přepravují nesmyslně zboží či potraviny z jednoho konce světadílu na druhý. To všechno produkuje daleko více emisí než osobní auta. Ovšem tyto dopravní prostředky slouží k zhodnocování finančních prostředků právě těch, kteří už jich mají daleko nejvíce. Kdežto osobní auta slouží jako nezbytný dopravní prostředek pro ty, co se potřebují dostat do zaměstnání, k lékaři do svých chat, či na své chalupy. Ti nejmocnější přece nemají zájem na ulehčení života prostých obyvatel. V jejich pohledu pánů z luxusních rezidencí v Beverly Hills, či na Floridě, je auto, chata, chalupa nebo cesta letadlem k moři pro kmány zbytečný luxus.

A navíc, nejvíc ničí planetu války. A tu se ti, kteří profitují ze zbrojařského průmyslu, chtějí asi za každou cenu rozpoutat nyní.

Mgr. Petr Hannig, předseda strany ROZUMNÍ – za spravedlnost a životní jistoty a bývalý prezidentský kandidát

Petr Hannig
předseda politické strany ROZUMNÍ Absolvent 1. střední umělecko průmyslové školy v Turnově obor umělecký kovář, 2. Konzervatoř v Praze obory varhany dirigování a skladba, 3. Hudební akademie múzických umění obor skladba.

Diskuze

Váš komentář

Přihlásit se

Přihlásit se nebo registrujte pro přídávání příspěvků

 
Petr Majevský

Petr Majevský

07.01.2020 18:49

Pan Hannig to popsal úplně přesně.Problémem je,že na ty skutečné ničitele životního prostředí se ekoteroristé bojí ukázat.Jen je mi záhadou,kdo měl ten debilní nápad nazývat tato nemehla,co poukazují na klimatické škody a nemají žádný plán na zlepšení,aktivisty.Aktivista je člověk,který kritizuje,ale zároveň nabízí řešení.A to tito žvanilové nenabízí a jen vytváří další a další neziskovky pro své snadné a bezpracné živobytí!


 
Zahájení 2. sv. války - Landsmašaft – Polsko. Šéf rakouského Landsmanšaftu Zeihsel poznamenal: “Kdyby Beneš splnil Konradem Henleinem dlouho požadovanou autonomii v rámci Československa, neměl by Hitler žádný důvod k zásahu.”, neměl by Hitler žádný důvod k zásahu.”Zahájení 2. sv. války - Landsmašaft - Polsko

Zahájení 2. sv. války - Sudety – Benešovy dekrety. Šéf rakouského Landsmanšaftu Zeihsel poznamenal: “Kdyby Beneš splnil Konradem Henleinem dlouho požadovanou autonomii v rámci Československa, neměl by Hitler žádný důvod k zásahu.”

Když bylo v říjnu 1918 vyhlášeno Československo, němečtí předáci v pohraničí vyhlásili provincie Sudetenland. Třeba ta opavská vznikla 30. října téhož roku a měla i svoji zemskou vládu. Dle historika Ondřeje Koláře ze Slezského muzea v Opavě, kdysi hlavním městě zdejšího pouze jen několik, týdnů existující vlády Sudetenlandu.

 

Než zemřel Ariel Šaron – jestřáb jestřábů, král Izraele a buldozer Arik...

Než zemřel Ariel Šaron – jestřáb jestřábů, král Izraele a buldozer Arik...

Někdejší izraelský premiér Ariel Šaron, přezdívaný "Arik" a později také "král Izraele" se narodil jako Ariel Scheinermann 26. února 1928 v kibucu Kfar Malal v Palestině, kam jeho rodiče utekli před pogromy v Sovětském svazu. V roce 2006 zemřel. Třináct let byl v komatu, kdy po mozkové mrtvici lékaři prohlásili, že jeho mozek přestal reagovat a že žil jen zásluhou umělého dýchání. Přesto ho jeho synové odvezli do farmy v Negevské poušti...

Poslední domácí zprávy