• Pátek, 23. duben 2021
  • Svátek má Rukojmí Vojtěch

ČT kdekoho obviňuje z dezinformací, ale sama lže a manipuluje!
Počet návštěv: 774

ČT kdekoho obviňuje z dezinformací, ale sama lže a manipuluje!

Radim Fiala Článek od Radim Fiala

Soud potvrdil, že Česká televize lhala. ČT musí uhradit bývalé šéfce Energetického regulačního úřadu Aleně Vitáskové 80 tisíc korun za nepravdivý výrok, který odvysílala v Událostech o jejím trestním stíhání. Vidíme, že ČT sama kdekoho obviňuje z dezinformací, ale sama není objektivní a vysílá vyložené lži!

Žalované výroky zazněly v hlavní zpravodajské relaci ČT 8. ledna 2018. Televize uvedla jednak to, že Vitásková “měla připustit přidělení licencí elektrárnám, které ale neměly nárok na vyšší výkupní ceny elektřiny”. Tato informace neměla podle soudce žádný základ v reálném stavu, informovaly Novinky.cz.

Připomínám, že sám generální ředitel České televize Petr Dvořák byl usvědčen z prokazatelné lži! Před časem na to upozornily Lidovky.cz a je dobré to znovu připomínat. Dá se říci: svůj k svému. Když se čerstvě zvoleného generálního ředitele ČT moderátor večerních Událostí, komentářů Jakub Železný ve středu ptal na jeho „krátkou komunistickou minulost“, Dvořák zareagoval: „Já bych jednak opravil tu komunistickou minulost. Já jsem nebyl členem KSČ, já jsem byl pouze kandidátem.“ LN si ovšem vyžádaly údaje z Národního archivu, které odhalují něco jiného. Na evidenční kartě Petra Dvořáka stojí, že kandidátem se stal již v červnu 1987. A 20. září 1989 pak povýšil na člena strany. Číslo legitimace: 01926322.

Víme také například, že Česká televize nedodržela zásady objektivity a vyváženosti, když v loňském pořadu 90′ na ČT24 rozebírala souvislosti regulace střelných zbraní. Rozhodla o tom Rada pro rozhlasové a televizní vysílání.

Není to první případ, kdy bylo odhaleno, že Česká televize není objektivní. Odvysílaná reportáž Vrtěti hladomorem o dezinterpretační kampani byla podle Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) sama dosti dezinterpretační. „Spojením fakticky nesouvisejících informací tak bylo vyznění pro diváky značně zavádějící,“ napsala přesně RRTV v reakci na stížnost protiislámského aktivisty Lukáše Lhoťana. Reportáž byla odvysílána v pořadu České televize „168 hodin“, který moderuje Nora Fridrichová, na začátku loňského prosince. ČT sama kdekoho obviňuje z dezinformací, ale sama manipuluje!

Vidíme, že ČT sama kdekoho obviňuje z dezinformací, ale sama není objektivní!

Radim Fiala
Komunální politik v Prostějově, poslanec Parlamentu ČR, předseda Ústřední komise pro ochranu zvířat proti týrání, zakládající člen hnutí Svoboda a přímá demokracie (SPD).

Diskuze

Váš komentář

Přihlásit se

Přihlásit se nebo registrujte pro přídávání příspěvků

 
Petr Majevský

Petr Majevský

06.03.2021 19:16

To přeci dělá ČT od dob "záchrany" před manipulací.Jen místo toho vysílá pouhoui propagandu těch správných názorů správně orientovaných partají.Nic nového.Musí se revanšovat svým zachráncům,jako byl třeba pan Kalousek.


 
Daň z nemovitosti podle návrhu Pirátů

Daň z nemovitosti podle návrhu Pirátů

Pracovní skupina Pirátské strany přišla s návrhem OBROVSKÉHO zdražení daně z nemovitosti. V návrhu se píše: "Zdanění nemovitostí může přinést stovky miliard korun ročně a zlepšit dostupnost cen nemovitostí k bydlení. Efektivní zdanění nemovitostí v USA se pohybuje mezi 0,3- 2,21 % a v EU 0,05 – 1.93 % z ceny z nemovitosti.

Poslední domácí zprávy